19:16 Використання web-квесту у канікулярний період | |
Сучасні учні не уявляють свого життя без смартфонів, соціальних мереж, віртуальних ігор, месенджерів. Учителі мають розуміти потреби школярів, аби мотивувати використовувати ІТ-уміння не лише для розваг, але й для навчання Протягом останній двох років ми разом із колегою у період канікул використовуємо технологію web-квестів для розширення кругозору та ІТ-компетенцій школярів. Web-квест — гра, що навчає Беручи участь у web-квестах, вони крокують від станції до станції, де на них чекають цікаві завдання через гру, таким чином опановують нові сервіси та можливості мережі інтернет. Так виглядає ігрове поле одного із web-квесту «Світ навколо нас». Кожна скринька — це новий етап, нова рубрика завдань.
На одному з Усеукраїнських педагогічних форумів ми розповіли колегам про досвід використання web-квестів. Багатьох ідея зацікавила. Тож останні квести ми проводили у статусі міжобласних змагань. Учні з різних областей України мали можливість не лише змагатися в своїх знаннях та вміннях працювати в мережі інтернет, але й спілкуватися та товаришувати. Переваги використання web-квестів. Учасники перетворюються з пасивних об’єктів на активних суб’єктів освітнього процесу. Створення подібного електронного продукту вимагає від автора знання принципів сайтобудування, роботи в різних сервісах та вміння їх завантажувати на створений для квесту сайт. Ще однією проблемою є те, що більшість ресурсів є платними, не адаптованими під українську мову, тому вчителеві потрібно розуміти технічну іноземну мову. Створюючи web-квести, необхідно враховувати вікові особливості учнів та ліміти перебування дитини за монітором комп’ютера. Ми дослідили, що найбільш зацікавлені брати участь у web-квестах учні 5–7-х класів. Але це твердження не претендує на об’єктивність. Квести є чудовим засобом для створення міжнародних проектів, розвитку міжкультурних комунікацій і порозуміння між націями. Граючи, учні шкіл із різних країн можуть розвязати багато проблем реального світу.
Автори: Гречка Володимир Сергійович — заступник директора з виховної роботи, учитель історії КЗ «Гімназія зі структурним підрозділом початкової школи № 17 Маріупольської міської ради Донецької області». Овсієнко Ірина Миколаївна — учитель початкових класів КЗ «Гімназія зі структурним підрозділом початкової школи № 17 Маріупольської міської ради Донецької області» Ссылка на источник | |
|
Всего комментариев: 0 | |